Året der gik hos Lyngholm

Året der gik hos Lyngholm

Julen er så småt gået på hæld, og 2017 ligger og lurer lige rundt om hjørnet.

Det forgangne år har i sandhed været et år, der har budt på store forandringer og forbedringer for det familiedrevede firma på Avedøreholmen 58. Hos Lyngholm mener de, at effektivitet og service bør og skal gå i spænd. Og netop de to komponenter har været overskriften for året, der er gået.

Nyt online-system styrker effektiviteten og servicen

Et nyt økonomi- og ordrestyringsystem er i det forgangne år blevet implementeret i både Lyngholm Kloakservice, Lyngholm TV-inspektion og Lyngholm Kloakrenovering.

Det nye system håndterer både timeregistrering, ordrer, dokumenter, fakturering, elektronisk kontakt med kunder samt leverandører og meget mere. Alle Lyngholms vogne er desuden blevet udstyret med en tablet, der er koblet på systemet, således at folkene straks kan se alle detaljer om den pågældende opgave. Derudover kan kan de færdigmelde via tabletten, imens de er på opgaven.

Læs også: Lyngholm opgraderer endnu engang med nyt udstyr

Det nye system er altså til gavn for alle medarbejdere hos Lyngholm både på kontoret såvel som hos folkene ude i felten, hvilket i sidste ende kommer kunderne til gode. Den øgede effektivitet, som systemet medfører, betyder nemlig, at der er mere tid til at hjælpe flere kunder med kloakproblemer.

Kontoret er forandret
I året der gik, gennemgik Lyngholms kontorbygning en totalrenovering, hvor det stort set kun er ydrevæggene, der har fået lov til at stå. De fik dog ikke lov til at stå som oprindeligt, da meget af facaden også har fået en gevaldig makeover.

Indendørs fremstår bygningen nu lys og venlig, hvilket skaber et rart indendørsmiljø for både medarbejdere, kunder og leverandører. Foruden sprinternyt kontorinventar er kontoret også blevet opgraderet med et genveksanlæg, der er med til at skabe et godt indeklima.

Læs også: Lyngholms nye kontor er indviet

Tak for i år
Alt i alt har det været et godt år for Lyngholm. Tak til alle samarbejdspartnere – herunder både kunder, grossister og leverandører – for et succesfuldt år 2016, der lykkedes på grund af jer. Lyngholm ser frem til at videreføre nuværende samarbejder samt at etablere nye i 2017.

Husk at Lyngholm rykker ud alle dage om året, og at der derfor også står folk klar til at hjælpe kunder i nød i de kommende helligdage.